Julen är på G

Tjenare tjenare

Julen närmar sig med stora kliv och därför tänkte jag passa på att berätta att vi på Mataffären.se nu introducerat vårt julsortiment för er. Det blir ju en hel del mat under julen så för att förenkla sökandet åt er har vi skapat en separat avdelning där alla julvarorna finns så att ni inte missar någonting. Så fort ni gått in på mataffaren.se kommer ni kunna se den i mitten på sidan.


Det är bara för er att trycka på bilden så kommer ni direkt in på avdelningen och väl där är det lätt leta fram rätt varor. Vi kommer dessutom att fylla på med fler julartiklar ju mer vi närmar oss julafton, så finns din vara just nu kommer den kanske in senare.

Jag var nyss in själv och kikade och jag blev riktigt sugen på all god mat som julen bjuder på. Kan knappt vänta till det är dags. Så mitt råd till er är att gå in på denna avdelning och finn inspiration till ert julhandlande.

Tjao / Olle på kundtjänsten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0