Ojojoj!

En sån vecka det har varit på Mataffären.se. Vi har slagit orderrekord efter orderrekord och plockarna har verkligen fått ligga i. Vi på kundtjänst har till och med fått hoppa in och plocka vissa stunder, så om någon har fått fel vara kan det vara mitt eget fel och då ber jag om ursäkt.


Hursomhelst så har denna vecka varit riktigt hektisk, vilket vi alla är glada för och jag misstänker att denna ökning uppstått för att vi börjat synas mer på marknaden. Fler och fler upptäcker att vi finns och det är riktigt kul att jobba när man verkligen ser att det bara går bättre och bättre hela tiden. Kul att få vara med!


Jag måste dock säga att trots att vi har fått fler ordrar så har antalen samtal inte ökat märkvärt. Min enda slutsats till detta måste vara att vi även blivit bättre på att plocka vilket för mig låter strålande. Jag menar, det räcker ju inte att vi får in fler ordrar om vi även ökar antalen fel. Det är ju varken kul för mig, plockarna eller er.


Som tack till denna vecka vill jag nu ge er, alla nya privatkunder, en rabattkod som ni kan utnyttja nästa gång ni handlar. Denna rabattkod berättigar er till en fri hemkörning. När ni går till kassan så behöver ni bara knappa in koden "nyamatvanor" på betalningssteg 2 under "Kampanjkod". Jag vill dock påpeka om ett vanligt misstag.


Efter att ni har skrivit in koden, se till att trycka in den gröna pilen (inringad i bilden) för annars kommer tyvärr inte rabatten med. Ett annat vanligt misstag brukar vara att kunder inte tror att rabattkoden kommit med när det fortfarande står leveranskostnad = 85:-. Därför vill jag bara säga att leveranskostnaden alltid kommer att stå på 85:- för er. Däremot så kommer raden "Rabatt" att öka med 85:- i samband med att ni trycker in den gröna pilen.


Hoppas ni får en trevlig helg nu så får vi höras igen nästa vecka!


/ Olle på kundtjänsten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0