Kräftor är gott!

Hejsan


Jag håller just nu på att ladda inför en arbetsvecka fylld av liv. Vi har nu gått upp på högfart igen efter en sommar med lite lugnare arbetsdagar vilket borde medföra några samtal extra.


Jag har precis avslutat resterna från gårdagens kräftskiva och jag måste säga att kräftor måste vara de godaste som existerar på denna planet. Jag kan inte förstå att kräftperioden snart är slut. Nu kanske ni tänker: men om han nu tycker det är så gott, hur kan han då ha rester över? Ingen fara, svarar jag till det, jag köper alltid ett paket extra att smaska på senare.


Som jag har förstått det är jag inte den enda som tycker om kräftor. Det har varit många som har beställt det av oss under dessa veckor och jag tänkte bara, innan jag säger god natt till er, tillägga att Mataffären.se fortfarande har kvar våran separata sektion för kräftälskare ett tag till. Jippi! Säger jag till det



God natt. Jag hoppas vi hörs i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0