Kallt värre!

Hejsan hejsan

Hoppas att ni har fått en bra början på det nya året. Själv håller jag på att ta ikapp lite arbete som blev uppskjutet från 2009. Vi ökade nämligen vårt beställningstak rejält vilket gav oss så otroligt mycket att göra under jul och nyår att en del arbeten fick ställas åt sidan. Det har varit riktigt hektiskt ett tag, men roligt.

Men nu har vi hursomhelst återgått till det normala.

Jag måste säga att jag är imponerad över att snön lyckats hålla sig kvar så lång tid. Jag har för mig att det brukar vara slaskväder i Stockholm så här års så ni måste förstå att min lycka var enorm när jag kom tillbaka från Luleå efter julen och fick se all snö. Men då har det också kombinerats med kallt väder så att man inte har velat vara ute för länge.

Jag måste säga att jag i dessa lägen verkligen beundrar våra chaufförer. De får hela tiden utstå den här kylan. Medan vi andra sitter inne och väntar på att maten ska komma hem till oss så är chaufförerna ute och sliter på bilvägen. Jag tycker det är riktigt strongt gjort, så nästa gång de kommer för att leverera till er kan ni väl ge dem en klapp på ryggen och säga något uppmuntrande. Det är de värda.

Ha det gött!

/Olle på kundtjänsten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0