Äntligen samtal

Hejsan hejsan

Vilken vecka det har varit hittills. Vi har verkligen haft fullt upp här på Mataffären.se med både det ena och det andra. Till att börja med så har ni kunder äntligen börjat göra som jag bad er i somras, att ringa in om ni har det minsta klagomål eller fundering… BRA! Det är så det ska vara. Ni ska absolut inte vara rädda för att ringa in till oss för vi vill gärna hjälpa till så mycket vi kan.

Jag skrev i mina inlägg förra veckan om att vi skulle till skansen under söndagen och även där var det många av er som lyssnade på mig. Det var en riktigt lyckad dag med många besökare, inte minst vid vårat bord. Enligt mina kollegor kom det fram många glada människor till dem och frågade om allt från vårat koncept till leveranstider. Men det viktigaste är att det verkade som om de flesta hade en trevlig dag med provsmakning, godisutdelning och kanske en del kelande med djuren, vilket vi kan tacka KF och Skansen för:)


/Olle på kundtjänsten


Kommentarer
Postat av: Kund

Varför finns det inte möjlighet att få levererat i Bleking , Sölvesborg

Där finns ju K-marknad

2009-09-13 @ 17:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0