Tack för era kommentarer

Hej allihopa

Nu var det ett rejält tag sedan sist. Vi har haft otroligt mycket att stå i under hösten vilket tyvärr gjort att jag inte har hunnit skriva någonting på denna blogg.

Till att börja vill jag bara tacka er som kommenterar inläggen, eller Mataffären.se i allmänhet. Det är alltid kul med lite respons. Jag har även meddelat plockarna om era fina ord och de gjorde dem så lyckliga att de har plockat med ett stort leende hela dagen.

Så än en gång vill jag tacka er för att ni förgyller våra dagar.

/Olle på kundtjänsten


Kommentarer
Postat av: lizzie svanberg

jag är pensionä som har svårt att gå ut.jag blev glad när jag hittade er på´datorn men så skickar ni inte ut varor i mitt område.

NÄR TÄNKER NI BÖRJA MED DETjag önskar att månadshandla. TACKAR PÅ FÖRHAND

2010-02-05 @ 00:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0