Tuffa tag önskas!

Det har gått en tid sedan mitt senaste inlägg och jag måste säga att saknaden har varit stor. Det är nästan så att man kan se tårarna åka ner från inlägg till inlägg. Men nu är jag i alla fall tillbaka! Veckan som varit har varit otroligt lugn på kundtjänsten så jag och mina kollegor har funnit nya sätt att få tiden att gå. Skämt har dragits, tidningar har lästs och bekantskapen tätnat. Jag måste säga att i och med att vi har haft en hög tidningar på bordet så är nog Zlatan den personen jag lärt känna bäst. Det står ju om honom överallt. Därför nämner även jag honom i detta inlägg och känner mig då lite mer i klass med andra professionella skribenter. Men där stannar också mina skriverier om honom då jag inser att jag inte vet vad jag kan skriva om honom som ni inte redan vet.





Som sagt så var förra veckan otroligt lugn och denna vecka har startat likadant. Vi får knappt in några samtal eller mail. Man skulle kunna säga att det, precis som över resten av Sverige just nu, ligger ett lågttryck över Mataffären.se. Jag har, precis som många andra, semester nästa vecka och ser därför fram emot ett högtryck på båda fronterna, så jag kan avnjuta en GT i solen och så mina arbetskamrater får slita lite extra:)  Glöm dårför inte bort att gå in och ta del av alla fina erbjudanden och lägga era beställningar hos Mataffären.se, men kom ihåg att jag sa att min semester först börjar nästa vecka:) Skämt och sido, ni är välkomna att lägga er beställning när ni vill!


Todiloo!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Otroligt vilken service och kvalitet i leveransen, kul att det är så många tjejer som bär hem min mat.



Mvh

Ulrika

2009-07-30 @ 22:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0