Den stora Coopdagen

Så då var det söndag igen och helgen är nästan slut. Själv har jag haft en väldigt lyckad helg, lördagens aktiviteter framkallade verkligen barnasinnet inom mig. Först var jag på barnkalas och sen på Gröna Lund.  Jag vet inte hur det är med er, men jag kommer nog aldrig bli för gammal för att uppskatta en omtumlande tur i pop-expressen, en rolig vandring i lustiga huset eller att smaska på en rosa sockervadd. Det är något alldeles speciellt med tivolin, eftersom att de framkallar så mycket positiva minnen från när man var liten och bekymmerlös.

Något annat som är fascinerande med barn är att de är helt omedvetna om sakers materiella värde, det är den roligaste leksaken som vinner, inte den dyraste. Det här fick jag ett bra exempel på under helgen, när det tre åriga födelsedagsbarnet satt omringad av ett hav med dyra presenter (allt från märkeskläder, till fotbollsmål), men favoriten var ändå en gammal leksaksbil i plast.

På tal om barn så håller vi just nu på att förbereda för en alldeles speciell dag. Nu på söndag (den 6/9) kommer vi nämligen delta i den traditionella Coop-familjedagen på skansen. Jag kommer tyvärr inte att medverka där, men har skickat två otroligt kompetenta medarbetare. Så jag föreslår att ni samlar ihop era familjer och åker till skansen på söndag och har en riktigt mysig dag. Ni kan dessutom ta tillfället i akt att ställa de frågor ni alltid velat få besvarade, vare sig det handlar om plockningen av varor, leveranserna eller något annat. Detta är ju en ultimat chans för er att göra det öga mot öga. Och alla ni som är medmeramedlemmar har dessutom fått ett mail som berättigar er fritt inträde till skansen under denna härliga dag.

Men, vi kommer få mer tid till att diskutera familjedagen innan dess. Nu ska jag ut och vandra en stund för att ladda upp inför kommande vecka, som förhoppningsvis fortsätter i samma takt som den förra avslutades i.

So long

/Olle på kundtjänsten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0